Pewni wysokiej jakości towaru oraz szanując Twój wybór i swobodę działania, dajemy Ci aż 14 dni na jego zwrot. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, możesz zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym jest to prawo każdego klienta dokonującego zakupu w naszym sklepie internetowym.
W przypadku gdy towar nie spełnia Twoich oczekiwań, zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić znamion używania, musi posiadać oryginalne opakowanie, oryginalnie przymocowane metki i materiały informacyjne, zwrotowi podlega również paragon fiskalny i dokumenty gwarancyjne.
Zgodnie z zaakceptowanym regulaminem zwrotów za moment dokonania zwrotu towarów będzie uważane doręczenie zwracanego towaru do naszego sklepu Bron.pl Sp. z o. o. ul. Drogowców 33/35, 42-202 Częstochowa
Jeśli chciałbyś zwrócić zamówiony towar, odeślij go na adres:
Bron.pl Sp. z o. o.
ul. Drogowców 33/35
42-202 Częstochowa.
Artykuły zwrócone po upływie 14 dni od daty odebrania przesyłki nie są przyjmowane.
Pieniądze za zwrócone produkty zostaną wysłane w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez firmę Bron.pl Sp. z o. o. przesyłki z artykułem. Zwrot należności otrzymasz przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe.
Wcześniejsze ustalenia telefonicznie z konsultantem przyspieszą pracę serwisu gwarancyjnego - 034 310-60-75, a w przypadku zwrotu produktów, pozwolą ustalić wstępny termin zwrotu pieniędzy.
Uwaga! Zwroty przesłane na nasz koszt nie są przyjmowane.
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań odeślij go do nas. Masz na to aż 14 dni.
Do przesyłki dołącz Paragon fiskalny - jest on wymagany do wykonania dokumentów zwrotu w księgowości.
Opisz krótko dla osoby otwierającej paczkę, jakie jest Twoje życzenie.
Napisz nam nr konta na które mamy zwrócić Ci środki za ten produkt.
Jeśli chcesz zamienić produkt na inny, postępuj tak jak przy zwrocie - patrz powyżej.
Otrzymasz na konto zwrot środków za odesłany produkt a nowy produkt zamów ponownie w naszym sklepie www.bron.pl
Dział serwisu nie realizuje zamian typu produkt A za produkt B z opcją dopłaty lub zwrotu różnicy.
Zwracamy całość za produkt A a Ty kupujesz inny produkt B.
Jeśli chcesz wymienić dany produkt na taki sam, lecz inny egzemplarz napisz to wyraźnie w liście do paczki.
Dział serwisu sprawdzi odesłany produkt i wymieni Ci go na taki sam, ale inny egzemplarz.
Jeśli stwierdzisz uszkodzenie lub nieprawidłowość w działaniu produktu wyślij go do naszego serwisu w celu sprawdzenia i naprawy.
Większość produktów objęta jest 2 letnią gwarancją producenta.
Login and Registration Form